شمیرانات- فرمانداررشمیرانات با اشاره به احضار شهردار لواسان و غیبت وی در شهرداری گفت: شورای شهر لواسان خارج از حواشی شهرداری مردم را بلاتکلیفی درآورند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شمیرانات اظهار کرد: در دوره جدید به اذعان مردم و بازخوردهایی که از نمایندگان ایشان در شوراهای اسلامی می‌گیریم، عزم جدی برای رفع مشکلات مناطق محروم شهرستان بین مسئولان وجود دارد.

وی ادامه داد: طی مقایسه عملکرد مدیران با مدت مشابه سال‌های اخیر، خیزش خوبی به نفع مردم و در مسیر ایجاد و تقویت زیرساخت‌های جاده، آب و فاضلاب صورت گرفته اما نیاز به تکمیل و تذکر بیشتر است و مدیران، خود باید حساس بوده و حضور میدانی را تقویت و به کار سرعت بخشند تا موجب تقویت نظام اسلامی شوند.

ذاکریان ادامه داد: این امر بسیار مهمی است که مردم با رأی مستقیم از کوچک‌ترین رده‌های مدیریتی تا قوه مجریه را انتخاب و بر آن‌ها نظارت دارند و اثرگذار هستند.

وی خطاب به مدیران تاکید کرد: مسئولیت انتخابات مهم پیش‌رو بر عهده ما است و چهار وظیفه اصلی رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند، مستقیم و یا به نتیجه عملکرد ما بستگی دارد.

فرماندار شمیرانات افزود: این شرایط، شرایطی است که کوتاهی، عدم شناخت صحنه و میدان جایز نیست و همه ما باید خود را با نظرات و فرمایشات مقام معظم رهبری (که در تمامی موضوعات مختلف موجود هستند و نخبگان آن‌ها را تبیین کرده‌اند) تنظیم و بدانیم اکنون فرصت و حق اشتباه نداریم و باید اهتمام لازم و تلاش کافی داشته باشیم که هرگاه مجموعه کشور پای کار بوده، خداوند نیز گره‌گشایی کرده است.

ذاکریان همچنین با اشاره به احضار شهردار لواسان و غیبت چند روزه وی در شهرداری، بیان داشت: شورا اسلامی شهر لواسان بایستی بدون تحت تأثیر قرار گرفتن و با استقلال و سرعت، شهروندان را از بلاتکلیفی خارج کرده و تصمیم بگیرد و در این زمینه فرمانداری نیز با تمام توان برای تسریع کار، کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در چهارمین جلسه شورای اداری شمیرانات، حسینی رئیس امور منابع آب شمیرانات، حیدری رئیس تعاون روستایی شمیرانات، جمالی رئیس ثبت احوال شمیرانات، شعاعی رئیس پست منطقه شمال، قائد رحمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات، قلندری رئیس اردوگاه شهید باهنر و حسینی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمیرانات، به عنوان مسئولان جدید شهرستان معرفی شدند.