اصفهان-رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: ارتباط پژوهشی و فناورانه دانش‌بنیان‌ها با صنایع و دستگاه‌های دولتی باید تقویت شود و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث ایجاد امید و انگیزه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم مصلحی پیش از ظهر سه‌شنبه به مناسبت هفته پژوهش و در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان اظهار کرد: پژوهش و دستاوردها محدود به یک هفته نمی‌شوند، بلکه در زمان‌های دیگر هم باید به این مسائل پرداخته شود.

وی به عرضه گذاشتن دستاوردهای شرکت‌ها و جوانان را باعث ایجاد امید و انگیزه دانست و افزود: حضور و دیدن از نزدیک دستاوردهای شرکت‌ها و جوانان به معنای واقعی کلمه «شدن و توانستن» را به به منصه ظهور رسانده است و باعث امید و انگیزه در دل جوانان این کشور می‌شود.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور، دانشگاه و دستگاه اجرایی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و این شرکت‌ها با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان فرصت پیدا کرده‌اند تا دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را ارائه دهند.

وی ضمن تاکید بر توانمندی پژوهشی و فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در این شهرک گفت: ارتباط پژوهشی و فناورانه دانش‌بنیان‌ها با صنایع و دستگاه‌های دولتی باید تقویت شود.

بهره‌مندی از توانایی دانش‌بنیان‌ها در حوزه نفت و گاز

مسئول پژوهش و فناوری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از حضور و بازدید ما از این دوره نمایشگاه، آشنایی بیشتر با توانمندی و دستاوردهای پژوهشی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به ویژه در حوزه نفت و گاز به منظور رفع نیازهای فناورانه در حوزه پخش فرآورده‌های نفتی است.

مهدی ایمانیان ادامه داد: در این بازدید شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستعد که قادر به همکاری و رفع نیازهای فناورانه ما هستند، شناسایی شدند و در آینده فرآیند همکاری با آن‌ها آغاز خواهد شد. استفاده بهینه از توانمندی این شرکت‌ها از جمله اهداف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان است.