شیراز - مدیرکل راهداری فارس گفت: مسیر و رینگ آزادراهی استان فارس با تکمیل آزادراه شیراز به بوشهر کامل خواهد شد و برای تکمیل این رینگ و مرمت راه‌ها نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا راستیار عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با تکمیل آزادراه شیراز به بوشهر مسیر و رینگ آزادراهی استان فارس کامل خواهد شد و شاهد کاهش هزینه سفر از جمله کوتاه شدن مسیر تردد و کاهش هزینه سوخت در وسایل نقلیه خواهیم بود.

مدیرکل راهداری فارس با اشاره به هزینه‌های بالای تعمیر و نگهداری راه‌ها گفت: جهت احداث و نگهداری راه‌های استان قراردادهایی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان منعقد شده و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز جهت اصلاح روکش جاده‌ها و نقاطی که نیاز به تعمیر دارد در سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس اختصاص یافته اما همچنان نیازمند جذب اعتبارات بیشتر جهت تکمیل رینگ‌های آزادراهی استان و تعمیر و مرمت راه‌ها هستیم.

راستیار افزود: بیش از ۳ هزار کیلومتر از محورهای استان از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون لکه‌گیری و روکش شده و خدمات‌رسانی دولت به مردم به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوالی راجع به وضعیت نگهداری و تأمین ایمنی و امنیت آزادراه شیراز – اصفهان نیز گفت: کلیه امور بهره‌برداری و نگهداری آزادراه با شرکت احداث کننده است.