رودسر -فرماندار رودسر بابیان اینکه فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه نهادینه شود، گفت: فرهنگ سازی در این زمینه ضروری و نیازمند مشارکت همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه با تاکید بر اهمیت حجاب در جامعه اسلامی، فرهنگ سازی در حوزه حجاب و عفاف را امری ضروری دانست و اظهار کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نیازمند مشارکت همگانی است.

وی اضافه کرد: یک ارگان یا نهاد خاص به تنهایی نمی‌تواند در اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف موفق باشد بنابراین همگان باید احساس مسؤولیت کرده و با هم پوشانی جامعه‌ای غنی از فرهنگ حجاب و عفاف با تمام ابعاد داشته باشیم.

فرماندار رودسر افزود: جامعه ما که مرهون خون شهداست نمی‌توان از یاد شهدا غافل باشد و یک وابستگی و علاقه خاصی مردم به شهدا دارند.

وی مهم‌ترین مساله را چگونگی برقراری ارتباط نسل جوانان با خانواده و آرمان‌های شهدا، ایثارگران بیان کرد و گفت: باید برای این ارتباط بصیر و عمیق پشتوانه عملی و اجرایی داشته باشیم.

فرماندار رودسر ادامه داد: تحکیم خانواده و روابط مستحکم بین تمام اعضای خانواده یک ضرورت شرعی و عقلی است که اگر در خانواده‌ای انضباط رعایت نشود مدیر مدرسه چگونه می‌تواند او را هدایت کند.

حیدری تصریح کرد: برای شورای فرهنگ عمومی باید برنامه کلان شهرستان در قالب فرصت‌ها تهدیدها آسیب‌ها داشت.