بیرجند- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در فاز سوم و چهارم پروژه های مسکونی ارتش در بیرجند یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه امیر سرتیپ کیومرث حیدری به همراه امیر رضا آذریان فرمانده منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، از واحدهای مسکونی در حال ساخت پروژه سپهبد شهید صیاد شیرازی، تعاونی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بازدید کرد و در جمع دست اندرکاران ساخت این واحدهای مسکونی گفت: این پروژه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری انجام می‌شود تا همه کارکنان ارتش تا قبل از بازنشستگی از داشتن یک واحد مسکونی شخصی مطمئن شوند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم در این خصوص در نقاط مختلف کشور در حال انجام است، افزود: در مجموع ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در بیرجند از لحاظ تعداد واحدها و کیفیت، بالاتر از دیگر نقاط کشور در نیروی زمینی ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی فازهای یک و دو در بیرجند تحویل شده اند و فاز سه با ۷۲۰ واحد در حال اجرا است که از نظر معماری براساس معماری ایرانی_ اسلامی ساخته شده اند.

به گفته وی در قالب فاز چهار هم ۴۸۸ واحد مسکونی ساخته خواهد شد و پیش بینی‌های لازم برای اجرای فاز پنج هم انجام شده است.

وی تصریح کرد: از رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان جنوبی و شهرداری که همکاری خیلی خوبی با فرزندان خود در ارتش در این باره داشته اند، تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: در نیروی زمینی ارتش همه تلاش ما برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری است.

فرمانده منطقه‌ای شمال شرق نزاجا هم در این بازدید گفت: امروز شاهد وقوع اتفاق ویژه ای در زمینه ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در بیرجند هستیم.

امیر رضا آذریان افزود: علاوه بر اجرای فازهای یک و دو در بیرجند، در قالب فاز سه هم ۷۲۰ واحد در حال ساخت است و در فاز چهار هم ۴۸۸ واحد ساخته خواهد شد.

وی از همه کسانی که در انجام این مهم همکاری کرده اند تا بخشی از کارکنان نیروی زمینی ارتش در بیرجند بتوانند صاحب خانه شخصی شوند، تشکر کرد.