بانه_ نمایشگاه گروهی عکاسان بانه‌ای با عنوان «هفته عکس بانه» به همت موسسه هنری خانه عکاسان کردستان (دفتر بانه) گشایش یافت.

نماینده خانه عکاسان کردستان در بانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه گروهی عکاسان بانه‌ای با عنوان «هفته عکس بانه» به همت مؤسسه هنری خانه عکاسان کردستان (دفتر بانه) گشایش یافت و در این نمایشگاه که در مجتمع تجاری رویال قصر برپا شده، ۳۸ اثر با سایز ۷۰*۵۰ و با موضوع آزاد و طبیعت برای علاقمندان به هنر عکاسی به نمایش در آمده است.

اوین عباسی گفت: این نمایشگاه اولین قدم خانه عکاسان بانه که به همت عکاسان بانه‌ای برپا شده و در آن آثار ۱۴ عکاس با موضوع آزاد و طبیعت برای نمایش عرضه شده است.

وی افزود: در نمایشگاه مذکور آثار عکاسانی از جمله فربد باوه‌ای، هاوراز پزشکی، هوشیار رشیدی، سامرند رضایی، روناک رسولی پناه، شیدا زارعیان، ژیار شهیدی هدیه حسین پور، آرزو غفوری بهاء‌الدین قادری، هیمن احمد پور، بهار رحیمی، نارینا رشیدی، نیلا زنگی بند غفور خلیل نژاد، مبین عبدالهی، اسووان عباسی، سایه عثمانی، ناسر کانی، ناهیده مولودی، شادی مصطفایی، سحر کریمی، سروه کاویان، دنیا نویدی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: عوائد حاصل از فروش عکس‌ها برای تهیه وسایل زمستانی مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت صرف خواهد شد.

نمایشگاه عکس «هفته عکس بانه» از ۱۵ تا ۲۱ آذر در دو نوبت صبح و عصر برپاست و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت ۸ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.