کرمانشاه- فرمانده انتظامی گیلانغرب از بازگرداندن بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین به ارزش ۱۲۴میلیارد ریال به بیت المال و جلوگیری از ایراد زیان به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منصور محمدی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان و امنیت اقتصادی گیلانغرب با انجام تحقیقات و بررسی‌های اخیر خود متوجه شدند ۲ نفر اراضی ملی و زمین در محدوده شهر سرمست را به صورت غیرمجاز به تصرف خود درآورده‌اند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل تحقیقات خود و با رویکرد جلوگیری از خرید و فروش این اراضی و ایراد زیان به شهروندان طرحی را در راستای مبارزه با این زمین خواری‌ها در شهرستان اجرا و با تلاش شبانه روزی مأمورین موفق شدند در مجموع بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین که کارشناسان مربوطه ارزش آنها را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند را به بیت المال بازگردانند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب با اشاره به دستگیری ۲ متهم دخیل در این زمین خواری و سندسازی‌های جعلی و معرفی آنان به مراجع قضائی، تصریح کرد: مهمترین دستاورد این اقدام پلیس جلوگیری از کلاهبرداری‌های ناشی از نقل و انتقال این زمین‌ها به شهروندانی بود که در صدد تهیه زمین بودند و قطعاً با زیان و مشکلات بزرگی روبرو می‌شدند.