کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با حضور میدانی از سه راه قزانچی تا ایستگاه بازرسی شهید کرانی بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات این مناطق را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پی گزارش‌های مردمی در سامانه ۱۹۷ مبنی بر ترافیک پر حجم محدوده سه راه قزانچی تا ایست بازرسی شهید کرانی (مقابل پاسگاه پلیس راه کرمانشاه - سنندج) بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات این مناطق را صادر کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بازدیدهای میدانی خود که جمعی از معاونان و مسئولان انتظامی و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی می‌کردند با احصا مشکلات، بر رفع هرچه سریع‌تر آنها تاکید کرد.

پس از دستورات سردار حاجیان مقرر شد برای کاهش نارضایتی به وجود آمده نسبت به اصلاح سرعت کاه‌های موجود و همچنین افزایش باندهای تردد اقدامات لازم به عمل آید.

بازدیدهای میدانی سردار حاجیان از ایست و بازرسی شهیدکرانی کرمانشاه و خصوصاً نقاط پرترافیک در راستای پاسخ وی به مطالبات مردمی که در تماس‌های متعدد تلفنی و ملاقات با شهروندان خواستار حل معضل ترافیکی کرمانشاه هستند، صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین پیش از آن از بزرگراه‌های امام (ره) و شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین مسیر میدان آزادی تا میدان فردوسی کرمانشاه، میدان آناهیتا و پروژه تعریض پل قره سو واقع در بزرگراه امام حسین (ع) بازدید کرده بود.

بازدیدهای میدانی سردار حاجیان با استقبال بسیار خوب مردم کرمانشاه مواجه شده است، شهروندان در حاشیه این بازدیدها ضمن قدردانی از اقدام فرمانده انتظامی استان، خواستار اصلاح هرچه سریع‌تر این نقاط توسط مسئولان ذی ربط هستند.