بجنورد_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: آمار تصادفات در استان  مطلوب نیست و کارگروه تصادفات با هدف بررسی علل و کاهش این مسئله برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی رشیدی در کمیسیون اجرایی آیین‌نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خراسان شمالی که پیش از ظهر یک‌شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه در استان یک کیلومتر افزایش سرعت ثبت شده است، اعلام شد: آمار تصادفات در استان مطلوب نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: کارگروه تصادفات برگزار و خودروهایی که سرعت بالا و حرکات نامتعارف و مارپیچی دارند توقیف و به پارکینگ منتقل شوند.

وی در این جلسه در خصوص بهره‌برداری پل کنار گذر شمالی گفت: طرح پل ضلع غربی کنار گذر شمالی بجنورد مجدداً مورد بررسی و ارزیابی دقیق فنی قرار گرفت و اعلام شد بر اساس آئین نامه، طرح مشکلی نداشته و در جهت ارتقای ایمنی و تأمین ایمنی کامل تردد اقداماتی باید انجام و بعد از آن نسبت به بازگشایی اقدام شود.

وی در ادامه افزود: در این جلسه مصوب شد در سطح شهرستان‌ها کمیته ایمنی راه‌ها ذیل جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها تشکیل و پس از بررسی موضوعات مطرح شده در کمیته شهرستان، برای تصویب به استان ارسال شود.