پارس‌آباد - فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد گفت: سه نفر از اراذل و اوباش پارس آباد که موجب ناامنی شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ فیروز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱٠ مبنی بر عربده کشی سه نفر اراذل و اوباش در شهر پارس آباد بلافاصله مأموران انتظامی و اطلاعاتی به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات مقتدرانه پلیس، ۳ نفر که با استفاده از سلاح سرد در حال عربده کشی، شرارت و درگیری بوده و باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم در شهر پارس آباد شده بودند، دستگیر شدند.
.
فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی در جامعه می‌شود، به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره کرد و افزود: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.
.
سرهنگ محمودی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در هر ساعت از شبانه روز، موضوع را سریعاً و بدون فوت وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدام جدی معمول شود.