بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همزمان با ایام فاطمیه ۶ شهید گمنام در استان هرمزگان تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اباذر سالاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه استان هرمزگان، قشر دلسوز نظام مقدس و مردم هستند و تعامل خوبی با نهادها دارند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در ادامه تأکید کرد: مردم در حوزه‌های مختلف با مشکلات و تنگناهایی مواجه هستند لذا مسئولان و صاحبان منصب، بایستی با روحیه انقلابی و کار جهادی، دغدغه‌های به‌حق مردم را پیگری و رفع کنند.

سردار سالاری با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندید اصلح تصریح کرد: تلاش و کوشش مدیران و مسئولان برای رفع مشکلات و کاستی‌ها، سبب خواهد شد که نور امیدی در دل مردم روشن شود و مردم بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوارتر شوند و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۶ شهید در ۲ مرحله از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس وارد استان می‌شوند. در مرحله نخست پنج شهید در روز ۲۲ آذرماه وارد این استان می‌شوند.

وی ادامه داد: این شهیدان در روز ۲۶ آذر در شهر بندرعباس از مقابل پارک شهید دباغیان تا مصلی این شهر (مسجد جامع) تشییع می‌شوند و سپس برای خاکسپاری به محل‌های درنظر گرفته شده اعزام می‌شوند.