یزد- رییس شورای شهر اردکان با اشاره به موارد مطرح شده از سوی شورای شهر اردکان در مورد دفاع از سلامت مردم گفت: شورای شهر اردکان در دفاع از سلامت مردم بر عهد خود مصمم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نوریان اردکانی در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر اردکان که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با حضور هیأت رییسه دانشگاه، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از دانشجویان دانشگاه اردکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذرماه و روز دانشجو اظهار کرد: دانشگاه باید مدیرآفرین، سرنوشت‌ساز و نقش مهمی در آموزش، تولید و ترویج علم و پرورش نسلی خلاق دارا باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر اردکان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مسائل و مشکلات شهری را با نگاه علمی حل و فصل کند، عنوان کرد: دانشگاه و شهر نباید دو جزیره جدا از هم باشند و قطعاً به واسطه برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها می‌توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و دانشجویان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و از این طریق به اهداف مهمی چون کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، کاهش مشکلات شهری و همچنین مدیریت صحیح‌تر این شهر مهاجرپذیر دست یابیم.

رییس شورای اسلامی شهر اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واکنش شورا در پی برخی تصمیمات گذشته که قصد داشت سلامت مردم و منطقه را به مخاطره اندازد، بیان کرد: شورای شهر همچنان وفادار به مردم و بر تصمیم و اراده قبلی خود در مقابل برخی شیطنت‌ها است.

نوریان‌اردکانی تصریح کرد: آلایندگی و سلامت جزو مطالبات جدی است و اصلاح فرایندهای واحدهای آلاینده مورد انتظار است ولی استفاده ابزاری از آن برای این ایام و موج‌سواری از این موضوع به‌ویژه از سوی برخی افراد قابل تامل است.