خرم‌آباد - فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بالاترین شأن و جایگاه برای یک پاسدار خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سخنانی با قدردانی از مردم و اقشار مختلف لرستان، اظهار داشت: جز خوبی، خیر، همراهی و… چیزی از مردم لرستان ندیدیم و در این راستا قدردان مردم عزیز این استان هستم.

وی با بیان اینکه در طول دوره‌ای که در لرستان بودم، تلاشم این بود که خدمتگزار همه مردم باشم، همچنین در هر دولتی تمام تلاشم را کردم که پشتیبان مدیران باشم تا بتوانند به مردم خدمت کنند، عنوان کرد: ما همواره نیاز به وحدت داریم و من همواره این امر را به‌عنوان یک راهبرد مدنظر داشتم.

فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، ادامه داد: فکر، ذهن و وقت ما همواره باید صرف کار شبانه‌روزی برای مردم باشد.

سردار کشکولی، مدیریت جهادی را راهبرد و استراتژی خود عنوان کرد و گفت: تمام تلاشم این بود که مدیریت جهادی، ایجاد فرصت برای شکوفایی و… را مدنظر داشته باشم، برای خودم و سپاه، شانی به‌غیراز خدمت به مردم قائل نیستم، بالاترین شأن و جایگاه خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه معدل پاسداران ما در استان عالی است، مجاهد، بصیر، مردم‌دار، مخلص، متخصص و… هستند و این درخت تناور ظرفیت بی‌بدیلی در استان است که باید در حوزه‌های مختلف مورداستفاده قرار گیرند، ادامه داد: در طی خدمتگزاری در استان، با نگاه پاسداری فعالیت کردم و پاسداری هم یک امانت است.

فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به دنبال‌کردن مأموریت‌ها به‌صورت سخت‌گیرانه، گفت: در چنین شرایطی حتی یک نفر از همکاران پا پس نکشید و همواره پای‌کار بودند.