آئین نکوداشت برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری چهارشنبه ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین نکوداشت برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارشنبه ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

در این برنامه علاوه بر رونمایی از آثار پژوهشی، برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون در بخش‌های مقاله، اقدام‌پژوهی، رساله و پایان‌نامه، پژوهش اعضا و جستار معرفی می‌شوند.

در این مراسم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و سعیده عزیزیان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری سخنرانی می‌کنند.

این مراسم ساعت ۱۳ تا ۱۵ چهارشنبه ۲۲ آذر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود و در ادامه مراسم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ با نوجوانان پژوهشگر در سالن کنفرانس دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فرعی ویژه‌برنامه هفته پژوهش به شمار می‌رود.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ توسط اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.