اصفهان - رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به شروع اجرای رزمایش طرح زمستانه سال ۱۴۰۲ از امروز از استقرار تیم‌های این پلیس در ۹ پایگاه زمستانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی مولوی در حاشیه طرح رزمایش زمستانه اظهار کرد: لازم می دانم در ابتدا از سازمان‌های امدادی و خدمات رسان که در اجر ای طرح زمستانه سال ۱۴۰۱ نهایت همکاری و هماهنگی را با پلیس راه استان داشتند تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود: رزمایش طرح زمستانه امسال با هدف برقراری ایمنی در سطح جاده‌های استان، روانسازی ترافیک و خدمت رسانی به رانندگان گرفتار در زمان‌های بحرانی از ۲۱ آذرماه شروع و تا ۲۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: مأموران پلیس راه استان اصفهان در کنار سایر نیروهای امدادی در ۹ نقطه اصلی که پایگاه‌های زمستانی است مستقر شده و به رانندگان عبوری خدمت رسانی خواهند کرد.

سرهنگ مولوی اظهار کرد: براساس تحلیلی که کارشناسان پلیس راه در خصوص حوادث رانندگی زمستان سال گذشته انجام دادند خوشبختانه به میزان ۱۶ درصد کاهش تصادفات داشتیم که امیدواریم با هماهنگی و همکاری سازمان‌های امدادی روند نزولی تصادفات را در سال جاری نیز داشته باشیم.