بابل- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی الگوسازی شهدای رسانه را امری مهم و تاثیرگذار در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مهدی پور پیش ازظهر چهارشنبه در چهارمین یادواره ۳۳۰ شهید رسانه کشور و یادبود شهدای خبرنگار غزه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک اسطوره و مورد اقبال افکار عمومی است، افزود: سردار سلیمانی تلاش می‌کرد که دیده نشود اما توانست در بین افکار عمومی و رسانه‌ها به مشهورترین چهره تبدیل شد.

وی با اظهار اینکه حاج قاسم تلاش می‌کرد دیده نشود اما دیده شد، گفت: در این کار رمز و رازی وجود دارد زیرا اخلاص سبب دیده شدن می‌شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بنای شهدای رسانه‌ای نیز اخلاص بوده است و حاج قاسم نمونه بارز این اتفاقات است و ادبیات این کار نیز توسط شهید آوینی نوشته شده است.

مهدی پور الگوسازی شهدای رسانه را امری مهم بیان کرد و گفت: امروز حاج قاسم را به عنوان شهید طریق القدس می‌شناسیم و امروز شاهد شهادت بیش از ۷۰ فعال رسانه‌ای هستیم.

وی بینش و آگاهی ایجاد شده را در جهان نتیجه تلاش فعالان رسانه‌ای در فلسطین دانست.

در این مراسم از اطلس شهدای رسانه‌ای کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس بسیج رسانه کشور و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه رونمایی شد.