محمد حسین رجبی دوانی طی حکمی توسط احمد وحیدی وزیر کشور، به عنوان دستیار وزیر کشور در امور مرتبط با ایران شناسی و هویت ملی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین رجبی دوانی با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، به عنوان دستیار او در امور مرتبط با ایران شناسی و هویت ملی منصوب شد.

حکم وزیر کشور خطاب به دکتر رجبی دوانی به شرح زیر است:

«با عنایت به گستره و تنوع وظایف و مأموریت‌های وزارت کشور و نقش مهم و بارز شناخت ظرفیت‌های گوناگون استان‌ها در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف در تحقق شایسته این مأموریت‌ها و همچنین با توجه به نقش مؤثری که بنیاد ایران شناسی می‌تواند در این زمینه و سایر مسائل مرتبط با ایران و هویت ملی (ایرانی-اسلامی) ایفا نماید و در راستای اجرایی سازی تفاهم نامه منعقده بین وزارت کشور و بنیاد ایران شناسی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دستیار وزیر کشور در امور مرتبط با ایران شناسی و هویت ملی منصوب می‌نمایم تا در جهت نیل به این مهم تلاش و کوشش نمائید.

یادآور می‌شود سمت دستیار وزیر کشور در امور مرتبط با ایران شناسی و هویت ملی در راستای تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر تشکیل مرکزیت هویت ملی ایرانی-اسلامی با محوریت بنیاد ایران شناسی، ایجاد می‌شود.»

رجبی دوانی در حال حاضر ریاست بنیاد ایران شناسی را به عهده دارد.