فومن- سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تامین اعتبار یادمان شهید گمنام در دستور کار قرار دارد، گفت: تکمیل این پروژه و کار جهادی ارزشمند نباید معطل اعتبار بماند.

فرامرز مرجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تأمین اعتبار یادمان شهید گمنام در دستور کار است، اظهار کرد: تکمیل این پروژه و کار جهادی ارزشمند نباید معطل اعتبار بماند.

مرجانی به تلاش‌های انجام شده در راستای تکمیل یادمان اشاره کرد و افزود: این پروژه نمادی از ایثار و شهادت است و هر فردی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گام بردارد در پیشگاه خداوند دارای احترام است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث یادمان برای شهید گمنام در فومن مورد احترام است، تاکید کرد: این کار بزرگ جهادی و ارزشمند نباید معطل اعتبار بماند چرا که اتمام ساخت این یادمان برای حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت است.

مرجانی با اشاره به اینکه افراد دخیل در احداث بنای موجود، از روی عشق و علاقه به شهدا کار کردند و منتظر اعتبارات دولتی نماندند، ادامه داد: به منظور تکمیل کار مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص داده شده است.

سرپرست فرمانداری فومن تصریح کرد: انتظار می‌رود با اهتمام ویژه ای که پشت این کار وجود دارد و با همدلی و تأکیدی که میان مسؤولین شهرستانی، استانی و ملی است، اعتبارات این پروژه تخصیص بالای ۹۰ درصد داشته باشد و عملیات اجرایی این پروژه در اسرع وقت آغاز شود.