اراک- امام جمعه اراک گفت: تامین امنیت و دفاع از مرزهای کشور با بهره گیری از ظرفیت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و ارتش مورد توجه ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: حق وتوی آمریکا، تبعیض ناروا و ظلم بزرگی است که پس از جنگ جهانی دوم بر بشریت تحمیل شده و بهره گیری آمریکا از آن، سیاست خبیثانه و جاهلانه است.

وی تاکید کرد: دنیای اسلام با وجود اسرائیل به آرامش نمی‌رسد و دفاع تمام مسلمانان جهان از فلسطین در برابر صهیونیست‌ها امری ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی انقلاب با اشاره به اینکه ملت ایران با امید و خودباوری مقابل زورگویی‌های غربی‌ها، ایستادگی کرد، افزود: مردم فلسطین نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی، مقابل توطئه‌های اسرائیل و استکبار جهانی ایستادگی کردند

آیت الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: مساله توجه به موضوع حمایت از خانواده و سیاست‌های جمعیتی باید مدنظر ویژه قرار گیرد چرا که شعار فرزند کمتر زندگی بهتر، توطئه غربی‌ها و تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اقدام ناجوانمردانه و حمله بامداد امروز تعدادی از تروریست‌ها به مقر نظامی راسک، گفت: متأسفانه در این راستا حدود ۱۱ نفر از کارکنان فراجا از افسران ارشد و سربازان به شهادت رسیدند، همچنین شماری از مأموران فراجا مجروح شدند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: تأمین امنیت و دفاع از مرزهای کشور با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جان بر کف سپاه, نیروهای مسلح, بسیج و ارتش ضروری و باید مورد توجه ویژه باشد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: با حفظ وحدت حوزه و دانشگاه به طور حتم عزت و عظمت ایران اسلامی حفظ می‌شود و تمام ظرفیت‌ها باید در این راستا بکارگیری شود.