اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق در اردبیل با تلاش و همت پلیس اقتصادی انجام و پرونده به تعزیرات ارجاع داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی این پرونده قاچاقچیان به بیش از یک میلیارد ریال جریمه مالی محکوم شده تا کالای قاچاق نیز ثبت و ضبط شود.

وی تصریح کرد: پرونده لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۳۸۱ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتصابی را محرز و متهمان را به ضبط کالاهای کشف شده محکوم کرد.

رحیمی‌آذر افزود: در کنار ضبط کالای کشف شده، قاچاقچیان به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با گزارش مأموران نیروی انتظامی در مورد کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق از یک اتوبوس مسافربری، پرونده این تخلف بعد از رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: تلاش ما بر این بوده تا در کوتاه‌ترین زمان به این پرونده‌ها رسیدگی شده و احکام مورد نظر نیز صادر شود تا درس عبرتی برای دیگر سوداگران و قاچاقچیان باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تعزیرات حکومتی سعی دارد تا با دقت و حساسیت به این پرونده‌ها رسیدگی کرده و احکام لازم را نیز به سرعت صادر کند تا روند رسیدگی و اجرای احکام نیز به شکل مطلوب و در موعد مقرر به انجام برسد.