گناوه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه گفت: شورای فرهنگ عمومی دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لیراوی صبح یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی دارای ظرفیت بسیار بالایی است باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه افزود: پیشنهاد می‌شود که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه کمیته‌های تخصصی تشکیل شود که بسیاری از موارد و موضوعات در این کمیته‌ها تجزیه و تحلیل و چکش کاری و در نهایت به نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه شوند تا تصمیم‌های نهایی پیرامون آنها گرفته شود.

وی گفت: نشست‌های شورای فرهنگ عمومی از مهمترین نشست‌ها در سطح شهرستان محسوب می‌شود و چرا که در این نشست‌ها پیرامون فرهنگ شهرستان تصمیم گیری می‌شود.

وی با گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: حوادث سال ۸۸ بزر گتزین و پیچیده‌ترین توطئه ای بود که در طول دوران پربرکت نظام مقدس اسلامی توسط دشمنان طرح ریزی شد اما در حماسه بزرگ ۹ دی ماه مردم بصیر ایران اسلامی با لبیک به فرمان و دعوت رهبر معظم انقلاب در این توطئه نیز نقشه‌های بدخواهان نظام و انقلاب را نقش بر آب کردند و این روز یک روز ماندگار در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران ثبت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه با اشاره به موضوع اقامه نماز در ساحل گفت: در نشست ساماندهی سواحل شهرستان مصوب شد که شهرداری کارهای آماده سازی و تعمیرات و مشکلات مکان نمازخانه ساحلی گناوه را انجام دهد و تبلیغات اسلامی نیز روحانی برای اقامه نماز در آن مکان مستقر کند تا نماز جماعت اقامه شود.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه باید پیگیر نمازخانه‌های جدید بود، از نمازخانه‌های موجود نیز با برنامه ریزی مناسب استفاده بهینه و کافی شود و محیط داخلی و بیرونی نمازخانه‌ها برای اقامه نماز باید جذاب، با نشاط و شاداب شود.