رشت - معاون روابط عمومی، انتشارات و سخنگوی سپاه گفت: عده‌ای در بزنگاه فتنه، پازل پرکن نقشه‌های شوم دشمن شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف ظهر یکشنبه در یادواره سرداران و ۳۰۰ شهید شهرستان شفت اظهار کرد: شهادت بیش از ۲۰ هزار فلسطینی در ۲ ماه اخیر گوشه‌ای از جنایات ضدحقوق بشری اسرائیل است.

وی با بیان اینکه خبری از حقوق بشر نیست، افزود: سکوت مرگبار داعیه داران حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین قابل تأمل است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه اسرائیل در جنگ فلسطین و غزه شکست خورده است، گفت: شکست اسرائیل از حماس مایه ننگ و ذلت این رژیم کودک کش شد.

سردار شریف با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل مورد لعن و نفرین جهان بشریت هستند، گفت: نفرت جهانی علیه استکبار به ویژه اسرائیل جنایت کار را می‌توان در اجتماعات اعتراض آمیز مردم در گوشه گوشه این کره خاکی به نظاره نشست.

وی با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت و فلسطین قطعی است، افزود: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ناقوس مرگ سر می‌دهد و وقت پایان ذلت بارش رسیده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به قتل و عام مردم بی گناه فلسطین و غزه توسط اسزائیلی ها بیان کرد: کودک کشی و بمباران بر سر مردم بی گناه فلسطین نمی‌تواند دستاورد و موفقیت برای اسرائیل باشد بلکه نشان دهنده ضعف و ناتوانی این رژیم است.

شریف با بیان اینکه انقلاب اسلامی منجر به بیداری امت‌ها شد، گفت: انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگو و مدل تمام نما برای استقلال خواهی است مدلی که توسط امامین انقلاب طراحی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال کوچک سازی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، افزود: نسل امروز عقب‌ماندگی، حقارت و چپاول غرب علیه ایران را ندیده و دشمن از این بی‌خبری نسل حاضر نهایت سواستفاده را می‌برد.

سخنگوی سپاه با اشاره به نگاه هوشمندانه مردم در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی و فتنه‌ها بیان کرد: مردم ایران هوشمندانه دست رد به سینه خائن زدند ک در تشخیص خادم از خائن مثبت عمل کردند.