ملارد- فرماندار ملارد گفت: به همت کمیته امداد ملارد و صفادشت ۸۳ سری جهیزیه با هدف ترویج امر ازدواج به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کریمی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه آئین اهدا جهیزیه به نوعروسان ملاردی اظهار داشت: با حمایت دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و مشارکت خیرین گرانقدر، از ابتدای سال تا کنون تعداد ۸۳ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شده است.

وی ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این جهیزیه‌ها در مناسبت‌های مختلف و در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی ارائه شده است.

کریمی افزود: پرداخت تعداد ۳۹ هدیه ۱۵ میلیون تومانی ازدواج به پسران تحت پوشش این نهاد از دیگر اقدامات برای تشویق تشکیل خانواده توسط کمیته امداد ملارد و صفادشت بوده است.

فرماندار ملارد گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۹۲۱ خانوار در شهرستان ملارد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد بیش از ۴ هزار نفر تحت پوشش اداره ملارد هستند.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: مجموع پرداخت مستمری به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ملارد و صفادشت با لحاظ کمک‌های موردی ماهانه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال است.