شهرکرد-معاون تربیتی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: شمنان درصددند با القای ناامیدی امیدی روحیه نشاط و خودباوری را درجامعه از بین ببرند .

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی خدیبی صبح چهارشنبه در دوره توانمند سازی فرماندهان بسیج دانش آموزی شهرکرد اظهار کرد: دشمنان درصددند با القای ناامیدی امیدی روحیه نشاط و خودباوری را در جامعه از بین ببرند و در فضای مجازی نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

وی افزود: پایگاه‌های بسیج دانش آموزی کانون جهادتبیین در مدارس است تا رشد و پیشرفت کشور برای همگان نمایان شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: پیشرفت در فناوری‌های نظامی، یاخته‌های بنیادی، پزشکی، ریز فناوری، زیست فناوری از جمله دستاوردهایی که دنیا به ایران اسلامی افتخار می‌کند.وی گفت: فرماندهان بسیج دانش آموزان باید با تبیین و روشنگری ترفندهای دشمنان را خنثی و هویت ایرانی اسلامی را برای همگان نمایان کنند.

خدیبی خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز سربازان جنگ ترکیبی دشمنان هستند و برای مقابله با توطئه‌های آنان باید به بصیرت افزایی و افزایش آگاهی مجهز شوند.

وی تاکید کرد: باید ارزشهای دینی همچون حفظ بیت المال، عفاف و حجاب، تربیت دینی و صیانت از شعائر اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید در بین دانش آموزان بیش از گذشته حفظ شود تا عده‌ای نتوانند ذهن پویا و فعال این قشر را با فریبکاری در فضای مجازی تحت شعاع قرار دهند.

وی گفت: فرماندهان بسبج دانش آموزی بعنوان مسئولیتی مهم باید در تبیین و روشنگری جهادی و رفع دغدغه‌های ذهنی جوانان فعال و در حوزه‌های توانمدی های نظام جمهوری اسلامی مبلغ باشند.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جایگاه ایران اسلامی امروز در دنیا بسیار تأثیرگذار و مقتدر است و بین تمام مخاطرات خاورمیانه کشور امنیت دارد و این مدیون رزمندگان غیور است.

خدیبی گفت: امروز فقط جهاد تبیین رسالت اصلی سربازان جنگ نرم است