زنجان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری تجمع بزرگ زنجانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه در روز اول دی‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، از برنامه‌ریزی برای برگزاری تجمع بزرگ مردم زنجان خبر داد و گفت: این تجمع قرار است اول دی‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در حمایت از مردم غزه شکل بگیرد.

وی یا یادآوری اینکه مردم همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی همواره در صحنه‌های مهم و حیاتی پیشتاز بوده‌اند، افزود: در راستای برگزاری تجمعات حمایتی از مردم مظلوم غزه، اول دی‌ماه امسال نیز قرار است تجمع بزرگ دیگری بعد از نماز جمعه این هفته در زنجان برگزار شود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی به موقع و فراگیر در راستای برگزاری این تجمع می‌تواند به پرشورتر برگزار شدن آن کمک کند، ادامه داد: با توجه به اینکه دفاع از مظلوم همواره در دین مبین اسلام تاکید شده و امروز یکی از وظایف مهم امت اسلامی، حمایت از مظلومیت مردم غزه و اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است، برگزاری این نوع تجمعات از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سالروز حماسه ۹ دی‌ماه را در پیش داریم، بر ضرورت بزرگداشت این روز تاریخی تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که قرار است در راستای این روز تاریخی و حماسی برگزار شود، برنامه ۹ دی به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و سخنرانی حمیدرضا مقدم‌فر خواهد بود.