زنگ خطر ایستگاه های آتش نشانی تهران در طول شبانه روز گذشته 78 بار به صدا در آمد و آتش نشانان به محل حریق و حادثه اعزام شدند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ، در طول 24 ساعت گذشته 42 فقره آتش سوزی و 36 مورد حادثه مختلف در سطح شهر تهران به وقوع پیوست که در جریان آن 3 نفر جان باختند ، 12 تن از شهروندان دچار جراحت شده و حدود یک میلیارد و 327 میلیون ریال خسارت به بار آمد.

در حوادث شب و روز گذشته یک نفر بر اثر ریزش کوه ، یک نفر در جریان یک حادثه رانندگی و یک نفر نیز بر اثر اقدام به خودکشی جان خود را از دست دادند.

شعله های آتش در طول مدت یاد شده 17 نقطه از معابر شهری ، 9 وسیله نقلیه ، 3 منزل مسکونی ، 5 مغازه ، 3 منطقه از فضاهای سبز شهر و چند مکان دیگر را در بر گرفت که در این آتش سوزی ها 3 نفر دچار سوختگی شدند.

تهرانی ها علاوه بر این تعداد آتش سوزی ، در طول شب و روز گذشته شاهد 36 مورد حادثه گوناگون نیز بود. امدادگران این سازمان با حضور به موقع در محل این حوادث ، امداد رسانی 9 تصادف رانندگی ، 7 حادثه محبوس شدن افراد در داخل اماکن ، 4 حادثه آسانسور ، 4 حادثه آبگرفتگی ، 3 حادثه ریزش ساختمان و چندین اتفاق دیگر را بر عهده گرفتند.

امداد گران آتش نشا نی در طول شب و روز گذشته موفق شدند 8 تن از شهروندان حادثه دیده را در حوادثی از قبیل محبوس شدن در داخل ساختمان ها و تصادفات نجات دهند.

شایان ذکر است مجموعا طی 24 ساعت گذشته تعداد 569 مامور آتش نشانی با استفاده از 177 خودروی ایمنی و آتش نشانی و دیگر تجهیزات امدادی اطفایی به مدت 53 ساعت عملیات انجام دادند.