گناباد- پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان گناباد، در شهر روشناوند تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور پیکر مطهر شهید گمنام ۱۹ ساله‌ دوران دفاع مقدس که در تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیده بود، گرمابخش روزهای پایانی پاییز در شهرستان گناباد بود.

این شهید گمنام یکی از ۲۸۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که یکشنبه ۲۶ آذر ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کشور تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در مشهد مقدس با استقبال باشکوه مردم گناباد در جوار گلزار شهدای گمنام مرقد علامه بهلول گنابادی وارد این شهر شد.

قشرهای مختلف مردم گناباد روزهای پایانی آذرماه را در مساجد، مدارس، حسینیه‌ها، تکایا، دانشگاه‌ها و ... در شهرهای و روستاهای مختلف این شهرستان میزبان پیکر مطهر این شهید گمنام بودند.

صبح پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه پیکر مطهر این شهید گمنام پس از قرائت زیارت عاشورا و وداع در مسجدجامع و مصلی امام خمینی(ره) تا چهارراه شهید احمدیان مقدم تشییع شد.

پیکر مطهر شهید گمنام در ادامه با استقبال خوب مردم شهر روشناوند وارد این شهر شد و پس از تشییع بر فراز دستان روشناوندی‌ها به عنوان اولین شهید گمنام در این شهر به خاک سپرده شد.