قزوین- دبیر اجرایی دومین رویداد پیشگام استان قزوین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با راه اندازی پیشگام بحث آموزش و مهارت مردم دغدغه مند فرهنگی را آغاز کرده است.

محسن واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد پیشگام در قزوین اظهار کرد: یکی از اهداف و مأموریت‌های دولت برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تحقق حکمرانی مردم و مردمی سازی امور است.

وی با بیان اینکه دولت اگر به دنبال ورود مردم در مسائل دولت است باید به دنبال مردمی سازی امور باشد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با راه اندازی پیشگام بحث آموزش و مهارت مردم دغدغه مند فرهنگی را آغاز کرده است.

دبیر اجرایی دومین رویداد پیشگام استان قزوین تاکید کرد: مردم برای ورود به حکمرانی نیاز به آموزش و مهارت دارند و مجموعه پیشگام به دنبال این آموزش‌ها است.

وی تصریح کرد: مردمی سازی شعار سازمان تبلیغات اسلامی است و رویداد پیشگام نیز اثبات حرف سازمان برای مردمی سازی است تا آموزش‌های مرتبط را به مردم و تیم‌های دغدغه فرهنگی ارائه دهد.

دبیر اجرایی دومین رویداد پیشگام استان قزوین ادامه داد: تلاش سازمان تبلیغات اسلامی بر این است تا افراد مطالبه گر و دغدغه مند در اتمسفر حکومت قرار گرفته و خود را در مسائل جاری کشور دخیل بدانند.

وی عنوان کرد: مساله یابی، ریشه مسئله و حل مسئله در پیشگام مورد توجه قرار گرفته است و حول این سه محور به گروه‌ها آموزش داده می‌شود.

واعظی در پایان با بیان اینکه ۸۶ تیم در این رویداد ثبت نام کرده‌اند که در نهایت ۳۵ تیم توانستند جواز حضور در رویداد را کسب کنند، یادآور شد: تیم‌هایی که جواز حضور پیدا نکردند نیز در رویدادی متفاوت و یک روزه حضور خواهند یافت.