سنندج_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر تردد در تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان کردستان برقرار است و مشکلی در تردد رانندگان وجود ندارد.

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش برف در برخی محورهای استان راهداران مستقر در محورهای مختلف را بر آن داشت تا با برفروبی و نمک پاشی زمینه تسهیل در تردد رانندگان را فراهم نمایند.

وی افزود: از صبح امروز اکیپ‌های آماده باش مستقر در محور بانه به سقز در گردنه‌خان مستقر هستند و راهداران اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان یادآور شد: در حال حاضر تردد در تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان کردستان برقرار است و مشکلی در تردد رانندگان وجود ندارد.

وی گفت: همچنین در حال حاضر تردد در محور سروآباد- اورامان - پاوه در محدوده گردنه ژالانه، با زنجیر چرخ امکانپذیر است اما همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در تمام مسیرها الزامی است و رانندگان باید با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۵۵۵ کیلومتر برفروبی در محورهای استان، ۵۴۰ کیلومتر در محورهای شریانی و توسط ۳۳ نفر از عوامل راهداری و با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین آلات انجام شد.

گفتنی است؛ بارش برف در گردنه ژالانه واقع در محور سروآباد - هورامان به حدود ۵۰ سانتی متر رسیده است.