همدان-رئیس مرکز حوزه انتخابیه رزن و درگزین از تعیین ۱۲۶ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان‌ها خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار رئیس مرکز حوزه انتخابیه رزن و درگزین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت برای تعیین تعداد و محل شعبات، تعداد ۸۲ شعبه برای شهرستان رزن به تفکیک (رزن ۳۹، سردرود ۳۲ و بغراطی ۱۱ شعبه) که تعداد ۱۴ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۵۹ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار خواهد بود، همچنین ۴۴ شعبه برای شهرستان درگزین به تفکیک (قروه ۲۲ و شاهنجرین ۲۲ شعبه) با احتساب ۱۵ شعبه شهری و ۲۹ شعبه روستایی که ۳۵ شعبه ثابت و ۹ شعبه سیار که جمعاً ۱۲۶ شعبه برای این شهرستان‌ها تعیین گردیده است.

وی در ادامه با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب و شاخص‌های برگزاری انتخابات از منظر ایشان گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهم است و انتخابات باید با رعایت بی‌طرفی و امانتداری برگزار شود.

فرماندار رزن همچنین بر لزوم قانون‌مداری، اصل بی‌طرفی تاکید کرد و افزود: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی به منظور تسهیل رأی‌گیری برای عموم مردم بوده است.