مشهد- فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار نفر از عاملان ایجاد درگیری و راهبندان برای خودروهای عبوری شهروندان در بلوار هاشمیه مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری و راهبندان توسط سرنشینان ۲ دستگاه سواری سمند و پراید برای خودروهای عبوری در بلوار هاشمیه مشهد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مأموران کلانتری شهید نجفی مشهد با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی چهار نفر از عاملان این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات از متهمان مشخص شد علت این ماجرا سانحه برخورد جزئی ٢ خودرو بوده که سرنشینان آن پس از مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها مصدوم شده بود.

نگهبان گفت: متهمان که بین ۱۸ تا ۲۷ سال سن دارند در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر نزاع دسته جمعی و ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: خودروهای این افراد توقیف شد و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.