اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی بارش خفیف باران و برف برای آخر هفته در اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا عصر امروز ضمن تداوم ناپایداری‌های جوی، آسمان بیشتر مناطق نیمه‌ابری تا ابری بوده و پدیده غالب در سطح استان وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا عصر امروز در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بارش پراکنده برف دور از انتظار نیست، گفت: از فردا تا حوالی ظهر پنجشنبه با پایداری نسبی شرایط جوی آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و در بعضی ساعات وزش باد روز سه‌شنبه در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند انتظار می‌رود.

مدیرکل‌هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین طی چهار روز آینده در طول روزها نوسانات دمایی محسوس نبوده؛ اما در ساعات شبانه هوای نسبتاً سرد بخصوص در مناطق جنوبی استان حاکم می‌شود.

کوهی خاطرنشان کرد: از بعدازظهر پنجشنبه با تغییر جریانات جوی و وزش باد خزری علاوه بر افزایش ابر دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد، به طوری که از عصر پنجشنبه تا عصر جمعه، آسمان استان ابری و مه‌آلود بوده و در مناطقی از استان به ویژه نوار شرقی و نواحی منتهی به استان گیلان بارش خفیف باران و برف پیش‌بینی می‌شود.