شصت و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون پارلمانی رییس جمهور و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس فرهاد دانشجو نشست هیات امنا را مثبت ارزیابی کرد و گفت:در این نشست موارد اساسی در خصوص بودجه،‌ حسابرسی،‌ موارد ساختاری و .. مطرح شد و بسیاری از دستورات جلسه به تصویب رسید.در این نشست بحث مربوط به کلیات طرح ۵۰۰۰ واحد مسکونی کارکنان و خوابگاه دانشجویان متاهل تایید و تصویب شد. همچنین پذیرش دانشجو در واحد بین المللی اروند،‌ حضور شرکت های موفق دانش بنیان در پارک علم و فناوری و بسیاری از موارد دیگر به عنوان نقاط قوت دانشگاه مطرح و از سوی اعضای هیات امنا مورد حمایت و تحسین قرار گرفت.

فرهاد دانشجو از تصویب راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه خبر داد و گفت: در این نشست راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی به تصویب رسید و قطعا راه اندازی این مرکز، ثمره خوبی برای دانشگاه و کشور خواهد داشت. علم ریاضی یک علم پایه و مهم است و هرچه بهای بیشتری به آن داده شود قطعا در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.

وی گفت: معاون اول رییس جمهور دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاهی دارای توانمندی و ظرفیت های بالا عنوان کردند که به عنوان موتور پیشران توسعه کشور می تواند همکاری های متقابلی با دولت داشته باشد و به دولت کمک نماید.

رییس دانشگاه تربیت مدرس از کمک ها و حمایت های موثر آیت الله رییسی به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس و همچنین محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، محسن رضایی، زلفی گل وزیر محترم علوم، دکتر اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، بهادری جهرمی و همه اعضای هیات امنای دانشگاه که نه فقط در قبل و بعد جلسه بلکه در تمامی ایام از دانشگاه تربیت مدرس حمایت می کنند تقدیر و تشکر کرد.

رییس دانشگاه با اشاره به اهمیت حمایت های هیات امنای دانشگاه تصریح کرد: توفیقات حاصل شده در دانشگاه تربیت مدرس نتیجه تلاشهای ارزشمند اعضای هیات علمی،‌کارمندان و دانشجویان این دانشگاه است و قطعا در کنار این سه رکن مهم، رکن چهارم دانشگاه نیز هیات امنای آن است که همواره حامی ،‌ همراه و کمک کننده دانشگاه تربیت مدرس است.