اردبیل- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۵۰ درصد از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در کلاس‌های تقویتی و کنکور مدارس تحت عنوان کیفیت‌بخشی شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور حضوری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل، با برشمردن برخی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک امر حیاتی برای احیای روحیه جهادی و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

در این جلسه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل نیز با تقدیر و تشکر از همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نه فقط یک فریضه واجب بلکه جهادی است که همه ملزم به اجرای آن در سطح جامعه هستیم.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده همکاری دوجانبه آموزش و پرورش استان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را حیاتی برشمرد.

در ادامه وحید سیدهاشمی، رییس اداره قرآن، عترت و نماز نیز نسبت به ارائه گزارش جامعی در زمینه شکل و محتوای فعالیت‌های صورت گرفته در قالب برنامه امر به معروف و نهی از منکر ارائه کرد.