مشگین شهر-معاون انجمن سینمای جوان کشور گفت: ۵۸ دفتر انجمن سینمای جوان در کشور حامی جوانان علاقمند به عرصه های هنری و ارائه توانمندی ها و آثار خلاقانه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، طیبه فلکیان شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان در مشگین شهر اظهار کرد: فرماندار مشگین شهر به عنوان یک هنرمند در کنار اصحاب فرهنگ و هنر است و باید قدر چنین مسئولان حامی و دلسوز را بیشتر بدانیم.

وی حمایت پایتخت نشینان را از تولیدات آثار دفاتر انجمن سینمای جوان یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما آمادگی تامین تجهیزات آموزشی را داریم تا هنرمندان با یادگیری و فهم بالای هنرمندانه بتوانند آثار شایسته ای را تولید و عرضه کنند.

معاون انجمن سینمای جوان کشور بیان کرد: ما از تولیدات شایسته استان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان حمایت می کنیم و اعضای انجمن باید در تولید فیلمنامه های قوی و تاثیرگذار وارد میدان شوند.

فلکیان افزود: در کنار کاشان و ملایر مشگین شهر برای دومین بار میزبان شصت و هشتمین جشنواره تولیدات انجمن های سینمای جوان کشور است که از ۱۱ استان کشور هنرمندان در بهمن ماه در این شهرستان گردهم می آیند.

معاون انجمن سینمای جوان کشور گفت: بخشی از منابع مورد نیاز برای برگزاری این جشنواره از سوی مرکز و بخشی نیز به صورت استانی و شهرستانی تامین می شود تا یک جشنواره شایسته و آبرومندی را برگزار کنیم.

فلکیان به کمبود اعتبارات و گستردگی فعالیت ۵۸ دفتر اشاره و تصریح کرد: هنرمندان مشگین شهر نیز همواره در این رویدادها پیشرو و پیشتاز بوده و توانسته اند آثار ماندگاری را از خود به یادگار بگذارند.

وی ضرورت حمایت صندوق هنر را از این هنرمندان و فعالان صنعت فیلمسازی و عکاسی یادآور شد و بیان کرد: شورای سیاستگذاری این رویداد برنامه ریزی ها را به صورت مفصل و گسترده انجام داده تا جشنواره دوم تا پنجم بهمن ماه با حضور هنرمندان ۱۱ استان برگزار شود.