اراک- جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: فتنه سال ۸۸ با بصیرت و خروش بی بدیل مردم به زباله دان تاریخ پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین طیبی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شازند در خصوص نقش و جایگاه رهبر انقلاب و تدابیر مدبرانه ایشان از زبان سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تنها راه نجات کشور از تمامی مشکلات، ایجاد رابطه قلبی با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در دفاع از ولایت و حاکمیت جمهوری اسلامی خارج از هرگونه جناح و گروهی، نقش کلیدی داشت و در این مسیر تا پای جان از نظام و ولایت دفاع کرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به وقایع سال ۸۸ گفت: سران فتنه در سال ۸۸ قصدشان این بود که مملکت و نظام را تقدیم غرب کنند، اما مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه در تاریخ ۹ دی ۸۸ با خروش بی بدیل تمامی فتنه گران و نقشه‌های شومشان را به زباله دان تاریخ فرستادند.

حجت الاسلام طیبی فر با عرض تبریک و تسلیت شهادت پاسدار عزیز سپاه سید رضی موسوی، به حوادث دی ماه از جمله نهم دی اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ بشریت از خلقت آدم تا پایان هستی سلسله عصمت در حاکمیت وجود دارد و وجود معصوم در راهنمایی بشریت ضروری است.

وی به تفکر لیبرال و عدم دخالت دین در سیاست و حاکمیت و همچنین فتنه سال ۸۸ و اقداماتی که دشمنان برای ریشه کن کردن دین و انقلاب انجام دادند، اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم و حمایت همیشگی آنان از بسیاری فتنه‌ها جلوگیری کرده و مردم عزیز در تمامی عرصه‌ها در کنار انقلاب ایستادند و مسؤولین و کارگزاران نظام باید قدردان آن بوده و با خلوص نیت به مردم خدمت نمایند و ارتباط داشته باشند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات نیز گفت: مشارکت در انتخابات بسیار ضروری است همه مسؤولان باید دستاوردهای انقلاب و دولت را به مردم معرفی کنند و با ایجاد انگیزه، شرایط برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنیم تا ضمن پیشرفت کشور توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را برای کم جلوه دادن این دستاوردها به مردم خنثی کنیم.

حجت الاسلام طیبی فر در ادامه به جنگ غزه و رفتار خصمانه اسرائیل با مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب و اسلام در این تفکر بودند با شهادت حاج قاسم عزیز و پاسدارانی همچون سید رضی موسوی می‌توانند جمهوری اسلامی را تضعیف کنند در حالی که به لطف پروردگار و رهنمودهای رهبر عظیم انقلاب و شهامت و ایستادگی شهدای عزیز و حمایت مردم شریف ایران، جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا، بالاتر از هر زمانی ایستاده است.