قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: بیان نقاط امید و روایت پیشرفت ایران اسلامی توصیه مهم مقام معظم رهبری است و باید در دستور کار همه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین شامگاه جمعه در اختتامیه دومین دوره پیشگام قزوین که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: مأموریت اصلی و جدی سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است.

وی افزود: این مسئله را در استان قزوین جدی گرفتیم و برنامه‌های مختلفی را در مجموعه کنش‌گران مردمی ترسیم کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در سال جاری برگزاری رویداد پیشگام بود عنوان کرد: امیدافرینی یکی از موضوعاتی است که دشمن بر روی آن متمرکز شده و با دستگاه‌های مختلف دنبال یاس آفرینی است.

وی تاکید کرد: بیان نقاط امید و روایت پیشرفت ایران اسلامی توصیه مهم مقام معظم رهبری است و باید در دستور کار همه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام پورآرین تصریح کرد: رویداد پیشگام می‌تواند با فراخوانی از مجموعه‌ها و جوانانی که امید در دل آن‌ها متبلور است در مسیر رفع مسائل و پیشرفت استان قدم بردارد.

وی اضافه کرد: جوان امیدوار به آینده کشور می‌توانست در این رویداد شرکت کند و نکته جالب اینجاست که بیش از ۸۰ گروه در این رویداد داوطلب حضور بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: رویداد پیشگام یک رویداد آموزشی بود و باعث شد افرادی که انگیزه پیشرفت کشور را دارند در آن شرکت کرده و راه مسیله یابی، ریشه یابی و ارائه راهکار برای حل مسئله احصا شود.