اردستان-فرماندار اردستان گفت: از تمام مدیران شهرستان اردستان، روحیه جهادی می‌خواهیم چرا که باید مسائل و مشکلات مردم مطابق با قانون برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران اردستان، اظهار داشت: موضوع آب یکی از اصلی‌ترین موضوعات در شهرستان اردستان است که در دیدارهای مردمی نیز از سوی شهروندان مطرح می‌شود و گاهی اوقات برخی اقدامات موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند.

وی افزود: یکی از موضوعات اصلی در کشور مباحث مربوط به گوشت قرمز است تعداد نوزده واحد در شهرستان در این حوزه قصد فعالیت دارند و می‌طلبد همراهی و همکاری با این واحدها از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

فرماندار اردستان بیان کرد: تصادفات جاده‌ای در اردستان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که سال گذشته حدود ۸ مورد فوتی در اثر این تصادفات داشتیم و امسال این آمار به حدود ۲۲ مورد رسیده است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه‌های شهرستان اردستان تخصیص پیدا کرد و این شهرستان بهترین وضعیت جاده‌ها را در سطح استان اصفهان دارد.

وی یادآور شد: روکش آسفالت خوب در جاده‌های شهرستان انجام شده که این روکش آسفالت باعث افزایش سرعت ماشین‌ها می‌شود و میانگین سرعت ماشین‌ها در جاده‌های شهرستان حدود ۹۶ کیلومتر بوده که از میانگین استانی و کشوری بیشتر است.

فرماندار اردستان تاکید کرد: از تمام مدیران شهرستان اردستان، روحیه جهادی می‌خواهیم چرا که باید مسائل و مشکلات مردم مطابق با قانون برطرف شود و با روحیه جهادی کارها پیش می‌رود.