ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در ۹ دی سال ۸۸ حضور مردم در صحنه درس فراموش ناشدنی به دشمنان و فتنه گران دادند که تاریخ هرگز آنرا فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور امامی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور قشرهای مختلف مردم در بقعه شیخ نوایی خوی ۹ دی را روز بصیرت و بیداری ملت ایران در برابر فتنه‌های دشمنان و فتنه گران دانست و افزود: در ۹ دی سال ۸۸ حضور مردم در صحنه درس فراموش ناشدنی به دشمنان و فتنه گران دادند که تاریخ هرگز آن‌را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: ملت ایران در صحنه‌های سخت و حساس و برای غلبه بر تفکرات شیطانی همیشه با تکیه بر خداوند متعال، معنویات و در سایه وحدت و یکدلی به افتخارات بزرگی دست یافته است که حماسه ۹ دی یکی از این افتخارات حسینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: امروز وظیفه داریم که با سلاح جهاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و جلوه‌های این گفتمان را تبلیغ و روشنگری کنیم.

حجت الاسلام امامی با بیان اینکه یکی از اشتباهات دشمنان این است که فکر می‌کنند مردم در پیچ و خم‌های اقتصادی و اجتماعی و… از آرمان‌های خودشان دست می‌کشند و لذا می‌توان بر اذهان آنها حکم روایی کرد، ابراز کرد: هر بار که دشمنان دچار چنین اشتباه محاسباتی می‌شوند یک حماسه از مردم پدید آمده و به یکباره همه محاسبات دشمنان را از هم می‌پاشد.

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر ضمن بزرگداشت حماسه ۹ دی سال ۸۸ حمایت خود را از ولایت و رهبری اعلام و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را محکوم کردند.