اصفهان-فرماندار اصفهان گفت: مشارکت در انتخابات مستلزم شبکه سازی و ظرفیت شناسی است ومخاطبین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی می‌توانند نقش مؤثری در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی بعد از ظهر شنبه در نشست کمیته مشارکت همگانی انتخابات با برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با بیان اینکه هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، اظهار کرد: با بمباران تبلیغاتی جدی‌تری از سوی دشمنان مواجه خواهیم شد و مردم ما با حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه بمب باران رسانه‌ای دشمنان، القا نا امیدی، کتمان خدمات دولت و نظام و بزرگ نمایی مشکلات که جز سیاست‌های رسانه‌ای دشمن است را با جدیت پاسخ خواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برای مخاطبین و جامعه هدف خود، جلسات اقناعی و توجیهی پیرامون اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار و آنها را از نقشه شوم دشمنان آگاه کنند، افزود: علیرغم اینکه دشمنان علاقمند به تعالی کشور ما نیستد، ما نسبت به سرنوشت این کشور مسئولیت داریم، از این رو شرکت در انتخابات و تک تک آرا مردم باعث تعالی کشورمان می‌شود و هر کس می‌تواند در سرنوشت خود و آینده کشور سهیم باشد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات مستلزم شبکه سازی و ظرفیت شناسی است، عنوان کرد: مخاطبین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی می‌توانند نقش مؤثری در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند که باید با ظرفیت شناسی و ارتباط صحیح با آنها این بستر را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه ما نیازمند ابتکار عمل در برگزاری انتخابات هستیم، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در روز انتخابات، ابتکار عمل و خلاقیت داشته باشند و از برنامه‌های ابتکاری در این روز استفاده کنند.