اراک-رییس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: جلوه‌های گفتمان انقلابی را با سلاح جهاد تبیین برای جوانان روشنگری کنیم.

حجت الاسلام سید احمد میر مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حماسه ۹ دی یک اقدام برنامه ریزی شده توسط آمریکا و هم پیمانانش بود و هزینه‌های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب در سال ۸۸ کردند اما مردم ولایت‌مدار ایران مشت کوبنده‌ای بر دهان آمریکا زدند که در تاریخ ماندگار شد.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک افزود: ملت ایران در صحنه‌های سخت و حساس و برای غلبه بر تفکرات شیطانی همیشه با تکیه بر خداوند و در سایه وحدت و همدلی به افتخارات بزرگی دست یافتند که حماسه ۹ دی یکی از این افتخارات است.

حجت الاسلام میر مهدی گفت: امروز وظیفه داریم که با سلاح جهاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و جلوه‌های این گفتمان را تبلیغ و روشنگری کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در چهار دهه حوادث زیادی را به خود دیده و دشمنان در هر شرایطی درصدد تخریب و تضعیف جمهوری اسلامی هستند و همیشه به دنبال تفرقه افکنی بوده‌اند.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک تصریح کرد: امروز مسئله مقاومت بالا گرفته و هیبت و هیمنه دروغین رژیم صهیونیستی را شکسته و آمریکا و هم پیمانانش دیگر توانی برای خودنمایی ندارند.

حجت الاسلام میر مهدی ادامه داد: ترفندهای دشمنان برای شکست اقتدار ایران اسلامی از طریق تخریب نسل جوان تمام شدنی نیست، از این رو استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اقدامات فرهنگی می‌تواند نسل جوان را در برابر دنیای استکباری بیمه کرد.