کتاب «مکنونات آوا» در قالب بیست و ششمین نشست گنجینه خانواده دوشنبه ۱۱ دی در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «مکنونات آوا» در قالب بیست و ششمین نشست گنجینه خانواده با حضور شهریار شهبازی نویسنده کتاب دوشنبه ۱۱ دی ماه در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

کتاب «مکنونات آوا»، روانشناسی و مهندسی صدا در بیست فصل توسط نشر هورمزد سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده است. این کتاب حاوی فرازها و مطالبی در مورد دانش نوین روان‌شناسی و مهندسی صدا است که با به کارگیری از صوت و نوا به عنوان ساده و در دسترس ترین ابزار به منظور رمز گشایی از شخصیت، هویت، ماهیت و محتوا در مورد آگاهی از منویات درونی هر آفرینشی کاربرد دارد (زبان جهانی)؛ لذا با شناسایی امواج نت مرجع و بنیادین ژرفای وجود که چون اثرانگشتان دست درباره هر خلقتی منحصر به فرد می‌شود.

با آشکارسازی سویه های آوایی برآمده از بطن هر سلول شرایط تشخیص و پیشگیری در مراحل نخست ابتلاء به هر گونه بیماری روحی، جسمی و یا واکاوی از پیشینه، میزان استعداد، نبوغ، آینده نگری امکان پذیر است.

صدا زمینه ساز و محرک آزاد سازی انرژی بالقوه و ثانویه درون سلولی درجهت توان سازی مضاعف نیروی فیزیک اندامی و انسجام انرژی به منظور ایجاد تمرکز و جسارت به انجام امور به غایت سخت و دشوار را فراهم می‌آورد همچنین آوا بسیاری از اسرار و رموز نهفته محبوس و نهادینه شده در عمق حافظه را مبتنی بر طیف‌های احساسی برگرفته از صفات برجسته ژنتیکی (سیرت، سرشت، طینت، فطرت و ذات) را آشکار می‌سازد.

این‌برنامه فردا دوشنبه ۱۱ دی از ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق برگزار می‌شود.