کرج- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلفی خبر داد که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و دور دور شبانه در برخی معابر شهری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور از اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و دور دور شبانه در برخی معابر شهری می‌کنند، خبر داد و گفت: این طرح شب گذشته با همکاری عوامل انتظامی به ویژه در مناطق عظیمیه و بلوار چهار باندی مهرشهر اجرا شد.

وی افزود: طی این مدت ۹۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف که اقدام به دور دور و ایجاد آلودگی صوتی در مناطق مختلف کرج می‌کردند، توقیف شدند. تخلفات صورت گرفته شامل ایجاد آلودگی صوتی، انجام حرکات پرخطر و رانندگی بدون گواهینامه بودند که پلیس با آنها برخورد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز به رانندگان متخلفی که با ارتکاب تخلفات رانندگی موجب سلب آسایش شهروندان می‌شوند هشدار داد و بیان کرد: علاوه بر اعمال قانون و ثبت نمرات منفی برای سوابق گواهینامه، وسیله نقلیه آنان نیز توقیف خواهد شد.

سرهنگ رحمتی پور آرامش و آسایش مردم را اولویت اصلی پلیس دانست و با اشاره به استمرار اجرای این طرح‌ها در معابر شهری خاطرنشان کرد: طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد نظم ترافیکی و حفظ آرامش مردم است ادامه دارد.