کرمانشاه- دومین جشنواره جهادی زنان و سلامت خانواده در کرمانشاه به مدت سه روز با محوریت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه با حضور زهرا جانجانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه آغاز به کار کرد.

این جشنواره که با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و امور بانوان دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه به مدت سه روز در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولت آباد کرمانشاه در حال برگزاری است.

خدمات مهارت آموزی متناسب با اقلیم و ظرفیت‌های بومی، خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری و همچنین مستقر شدن اورژانس اجتماعی در محل پایگاه جهادی و خدمات کاریابی با محوریت مشاغل خانگی و مشاوره شغلی، میز خدمت با امکان ارائه خدمت برای پوشش بیمه زنان خانه‌دار «پویش هدیه به همسر» میز خدمت با امکان ارائه خدمت برای پوشش بیمه‌ای دختران دانشجو «پویش هدیه به دختران»، میز خدمت با امکان ارائه خدمت برای پوشش بیمه روستایی و عشایر و خدمات درمانی و غربالگری در این جشنواره به عموم مردم با اولویت بانوان ارائه می‌شود.

دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه هم‌زمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) از روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه تا سه‌شنبه دوازدهم دی‌ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ ظهر در محله دولت آباد روبروی مسکن مهر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولت آباد پذیرای مراجعین است.