بیجار_ نمایشگاه کارتون و پوستر «۴۰ سال مرز امن» به همت حوزه هنری بیجار برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری شهرستان بیجار و همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه ۲۰ تابلوی کارتون و کاریکاتور آثار ۲۰ هنرمند کرمانشاهی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از صبح دوشنبه تا پایان ایام الله دهه فجر در ادارات، مدارس و سازمان‌های مختلف شهرستان بیجار به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی مهندسی صبح امروز در این دانشگاه با عنوان «تحصیل در سایه امنیت» برپا شد.

با هماهنگی صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش شهرستان بیجار این آثار در سطح مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و هنرستان‌ها نیز به نمایش درخواهد آمد.

برپایی این نمایشگاه در محل نماز جمعه و مساجد، ادارات و سازمان‌های مختلف بیجار نیز در دستور کار قرار گرفته است و تلاش خواهد شد در ایام برگزاری علاوه بر نمایشگاه‌های عمومی تمامی کارمندان و پرسنل شاغل در ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی بیجار این آثار را به تماشا بنشینند.

نمایشگاه ۴۰ سال مرز امن حاصل فعالیت‌های هنرمندان عضو خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه است و در آن آثاری از هنرمندان مجتبی فیضی، عالیه مظاهری، خدایار نوری، محسن اسدی، محمود نظری، علی زورمند، فاطمه ناصح، پویا عبدلی، عمار صالحی، محمدعلی رجبی، محمود برخورداری، م حمد حسین اکبری، سامان احمدی، مرضیه تاجی‌زادگان، سپیده قهرمانی فرد و آثاری از استاد فخرالدین دوست محمد که مسؤولیت این خانه را نیز برعهده دارند به نمایش گذاشته شده است.