سنندج_ معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ایده‌ها، نظرات و رویکردهای حل مساله در حوزه فرزندآوری، ترویج امر حسنه ازدواج و پیشگیری از طلاق باید به مرحله بیان و اجرا درآید.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج صبح دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر رویداد ملی «جامعه پرداز»، اظهار کرد: این رویداد ملی با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری در استان کردستان اجرا می‌شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ شناسایی و هم افزایی نیروهای مردمی و کنش‌گران اجتماعی است که در حوزه خانواده، هویت زن و جمعیت در استان فعال هستند تا بتوانیم این افراد را کنار هم جمع کنیم و از ایده‌ها و توان آنها بهره‌مند شویم.

آوج اذعان کرد: از تمام فعالان در حوزه امور مرتبط با موضوعاتی همچون خانواده، هویت زن و جمعیت در استان کردستان مانند مراکز مشاوره با رویکرد ایرانی و اسلامی، مؤسسات خانواده‌محور، مؤسسات فعال در حوزه خانواده، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید و گروه‌های تبلیغی و گفتمانی در حوزه خانواده، کنشگران واسطه‌گری ازدواج، گروه‌های جهادی خانواده‌محور و سایر گروه‌های مرتبط در این عملیات مشترک خواستاریم تا در این راستا همکاری کنند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: تمام افراد و فعالان در این گردهمایی و عملیات مشترک برای ترویج امر حسنه ازدواج و پیشگیری از طلاق و فرزندآوری همت کنند و ایده‌ها، نظرات و رویکردهای حل مسئله خود را به مرحله بیان و اجرا درآورند.