یک رسانه عربستانی اعلام کرد که «سلمان الفرج» به دلیل مسایل انضباطی به تیم ملی این کشور دعوت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، لیست «روبرتو مانچینی»، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان، برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شگفتی‌های زیادی در پی داشت که مهم‌ترین آن دعوت نشدن «سلمان الفرج» به این تیم بود.

یاسر المشال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان پس از این اتفاق دلایل دعوت نشدن «سلمان فرج» را اعلام کرد. او به نقل از کادر پزشکی تیم الهلال گفته است که کادر پزشکی این تیم تأیید کرد که این بازیکن برای بهبود شرایط بدنی خود به زمان بیشتری نیاز دارد تا پس از مصدومیتی که اخیراً متحمل شده است، با قدرت به میادین بازگردد.

پایگاه خبری «extrakora» هم در این خصوص نوشت: «سلمان الفرج» با سرمربی الهلال وارد تنش شده بود و در دیدارهای اخیر هم او را به دلیل نظم نداشتن در تمرینات و افت بازی کنار گذاشت و از بازیکنانی که شرایط بهتری داشتند استفاده کرد. سرمربی الهلال همچنین به دلیل اعتراض «سلمان الفرج» به عدم حضور در دیداری در لیگ عربستان برای او مجازات انضباطی در نظر گرفت و غیبت او در بازی‌های گذشته الهلال ادامه داشت.

این رسانه اعلام کرد که با توجه به این موضوع «روبرتو مانچینی»، سرمربی تیم ملی عربستان به این نتیجه رسیده است که بهتر است «سلمان الفرج» را در حال حاضر کنار بگذارد و به جای او از بازیکنان دیگری استفاده کند.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی در کشور قطر آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال عربستان در گروه F با تیم‌های تایلند، قرقیزستان و عمان هم‌گروه است.

برنامه بازی‌های تیم ملی عربستان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

* عربستان - عمان (۲۶ دی، ساعت ۲۱)

* قرقیزستان - عربستان (یک بهمن، ساعت ۲۱)

* عربستان - تایلند (۵ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰)