سنندج_رییس شورای هیات‌های مذهبی استان کردستان از اجرای بیش از ۳۲۰ برنامه به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان خبر داد.

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهر ا (س) نماد یک بانوی مسلمان و متدین است و باید سبک زندگی این بانوی بزرگوار الگویی برای جوانان باشد.

وی افزود: در ایام ولادت فاطمه زهرا (س) وگرامی داشت روز مادر غریب به ۳۲۰ برنامه شاد و متنوع در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

آئینی ادامه داد: علاوه بر تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مورد نظر در بیشتر مدارس نیز مجالس شاد و مشابه همراه با سخنرانی، مداحی، مولودی و نمایش برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف نیز پیش بینی شده است که به پذیرایی از مردم مؤمن و متدین استان کردستان خواهند پرداخت.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان کردستان بیان کرد: همچنین در گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اجرای سرود دختران حاج قاسم در شهرهای سنندج، قروه، بیجار، کامیاران، سقز، بانه و مریوان اجرا خواهد شد.