شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس گفت: توزیع عادلانه خدمات در اجرای پروژه‌های شهری و روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی شهرداری باید استمرار یابد تا امید و اعتماد شهروندان به نظام افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام بعد از ظهر سه شنبه در نشستی که به میزبانی شهرداری شیراز با حضور شهردار و معاونین وی و رئیس شورای شهر برگزار شد با اشاره به اینکه پراکندگی و توزیع خدمات در اجرای پروژه‌های شهری شهرداری شیراز نشانگر توجه به مساله عدالت شهری است گفت: باید با استمرار تلاش جهادی کنونی و جذب اعتبارات و بودجه به شهروندان خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اینکه در سرتاسر شهر شیراز پروژه‌ها در حال اجرا هستند هم نشانگر رویه عدالت‌محور مدیریت شهری است و هم سبب امیدآفرینی و اعتماد مردم به کارگزاران نظام می‌شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در سطح ملی نیز تلاش دولت مبنی بر تعریف پروژه متناسب با میزان دارایی و بودجه و امکانات است گفت: برنامه‌ریزی صحیح و معقول رکن اساسی اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی است و تعریف پروژه‌ها باید مبتنی با امکانات و اعتبارات موجود باشد.

آیت‌الله دژکام اعتقاد به جزا و پاداش اخروی را وجه تمایز و برتری ما بر تمدن غرب دانست و گفت: کار خوب و خدمت به خلق ضایع نمی‌شود و پاداش معنوی این خدمات را خواهید گرفت.

شهردار شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری این است که پروژه‌های شهری در زمان مشخص به بهره‌برداری رسیده و در خدمت مردم قرار بگیرند گفت: بیش از دو هزار پروژه در حال اجرا و همه نیز فعال هستند که این مساله حاصل روحیه جهادی مدیران شهری و تعامل خوب با شورای شهر و دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه جذب و تحقق بودجه ۴ برابری شهرداری شیراز حرکتی جهادی، عظیم و انقلابی است خاطرنشان کرد: تبدیل شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی و رو به پیشرفت مرهون نگاه همه جانبه به بخش‌های مختلف، پرهیز از ورود سیاسی‌گری به شورا و همچنین تعامل با دیگر دستگاه‌ها و ادارات و به خصوص شهرداری است.

سیدابراهیم حسینی با بیان اینکه تلاش داریم پیوست و اولویت فرهنگی در مسائل رعایت شود گفت: در ادامه این مسیر نیازمند توصیه‌ها، رهنمودهای جهادتبیین‌گونه نماینده ولی فقیه در فارس هستیم تا شیراز به تراز سومین حرم اهل بیت (ع) برسد.

در ادامه این نشست سردار لطف‌الله یداللهی رئیس دفتر نهاد نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز نیز همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به بیان گوشه‌ای از زندگی سراسر مجاهدت و ایثار این سردار رشید پرداخت.

در پایان این نشست قائم‌مقام شهردار، سخنگوی شهردار و جمعی از معاونین شهردار و دبیر شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز به ارائه گزارش از وضعیت شهرداری و مجموعه‌های مرتبط به خود پرداختند.