لار - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس از تامین و توزیع اقلام منازل آسیب دیده خانواده‌های زلزله‌زده اوز لارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین پورنورعلی با اعلام این خبر بیان کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر عصر جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ اوز در شهرستان لارستان فارس را لرزاند که بر اثر این زمین لرزه واحدهای مسکونی زیادی خسارت دیدند و در پی وقوع این حادثه مجموعه مدیریت بحران در این شهرستان اقدامات زیادی از قبیل تخریب و آواربرداری، ترمیم و بازسازی منازل و پیگیری برای پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض انجام داد.

وی با تصریح بر اینکه در همین راستا با حضور وزیر کشور جلسه‌ای تشکیل شد و مقرر شد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اقلام منازل آسیب دیده را تأمین کند، افزود: با حضور فرماندار شهرستان اوز اقلامی نظیر ۲۴ دستگاه یخچال، اجاق گاز، گاز، ۴۰ سری ظروف آشپزخانه با اعتبار ۴ میلیارد ریال بین منازل زلزله‌زده توزیع شد.

پورنورعلی همچنین ادامه داد: در همین راستا به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان آماده و به آسیب دیدگان از زلزله شهرستان اوز اهدا شد.

وی گفت: این بسته‌ها با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان اوز بین زلزله زدگان توزیع شد.